piątek, 25 września 2020

Emilia Ruszkiewicz  Fotografia 

Witajcie, widzę, że jednak czasem ktoś tu zagląda, 

to być może trafi do mnie z bloga. 😊 

Serdecznie Was zapraszam.

Długo o tym myślałam, długo nie wiedziałam jak się do tego zabrać ...

ale też chyba brak mojej gotowości spowodował tak długoletnie opóźnienie.  

Z prawej strony widnieje mój blog fotograficzny, 

którego nie prowadzę, ale to tam powstawały 

moje pierwsze zupełnie nieśmiałe próby. 

Mogłabym powiedzieć, że żałuję straty tylu lat, mogłabym powiedzieć,

że sporo straciłam. Lecz nigdy nie wiadomo co jest za zakrętem na drodze, 

na którą wchodzimy, być może wówczas nie poznałabym tych ludzi, których poznałam,

ale nie widmowo czy wówczas zdecydowalibyśmy się z mężem 

na drugie dziecko 💗. Myślę więc, że tak ma być ... a czas na wszystko co nam zapisane 

po prostu przychodzi sam. 😍

Zapraszam Was do mojego nowego świata FOTOGRAFII

rodzinnej, dziecięcej, kobiecej, we dwoje ... 

Emilia Ruszkiewicz Fotografia

oto kilka zdjęć z moich ostatnich sesji  😍😍😍


 
 



















 


Do zobaczenia po drugiej stronie obiektywu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz