środa, 23 listopada 2011

Ślubnie jeszcze raz...

Szczerze powiem, że mam sentyment do tej kartki :)
To kolejna ślubna jeszcze z października (i będzie jeszcze jedna)
ale nie ma to znaczenia... Starałam się i jestem zadowolona.
Pewnie wiecie jak to jest z tym staraniem, a końcowym efektem ;)
u mnie różnie... lecz ta kartka zapadła mi w serce.
Ktoś, kto ją kupił, był też zadowolony...
....uradował tym mnie i serce urosło jeszcze bardziej :)
Cieszy mnie fakt, że czasem mam dla kogo robić takie kartki :)
Jakoś nie lubię robić katrek
tzw. - na wszelki wypadek, czy na zapas.
Ja kiedy mam coś stworzyć, to muszę wiedzieć dla kogo.
Tak już mam.








Dziękuję Wam za wszystkie kmentarze :) :*
za to, że jesteście i tak ciepło mi tu z Wami...
po mimo wyczuwalnych kroków chłodu jesieni.
DZIĘKUJĘ Wam, serdecznie!
Z radością pozdrawiam :)

W między czasie dostałam bardzo miłe wyróżnienie
do Aleksandry :) Dziękuję Kochana!
To bardzo miłe dostać takie i inne wyróżnienia,
nie mniej widzę jak inni reagują na nie, więc nie będę
uszczęśliwiać na siłę... bo tak czasem poczułam
po moim pierwszym wyróżnieniu, którym cieszyłam
się jak małe dziecko :P
Dlatego chwalę się i na tym poprzestanę... tym razem :)


Ale żeby sprawa była jasna... :)
jest mi równie bardzo radośnie z powodu tego wyróżnienia :*


6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię te klimaty!Kolorystyka delikatna, a kartka ma swój klimat !

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak cudownie wygląda na żywo! Teraz stoi u Młodych na honorowym miejscu - byłam i widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) I taka delikatna, stonowana :) ach tak jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia a Twoje kartki ślubne... są delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelna, śliczna karteczka. Rozumiem Cię, ja też czasami mam zamiar zrobić jakieś karteczki na zapas i jakoś mi nie wychodzi. Fajnie wiedzieć, dla kogo karteczka jest przeznaczona, bo wtedy z wyborem kolorów i ozdób jakoś łatwiej. Ale nadal będę próbować "majstrować" zapasy ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka, podoba mi się pietyzm z jakim podchodzisz do tematu. Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń