czwartek, 22 września 2011

Spotkanie

Moje pierwsze pudełeczka. :) 
Bo na spotkanie trzeba było przynieść coś od siebie,
a potem była loteria :)
W środku w jednym były cukieraski :P 
i ktoś niemiernie się ucieszył :D
Się okazało, że to była moja koleżanka z podstawówki :O 
Obie byłyśmy zdziwione, że spotykamy się w takim miejscu.
Drugie było dla Oli, za wielkie serce jej... 
taka mała wymianka się stała ;) mam nadzieję, 
że się zrekompensowałam.
 Spotkanie było ogólnie w większości kobitek, 
które dziergają na szydełku, haftują, 
a my scraperki zapalone z narzędziami :P
a jakże... byłyśmy we 4. Olę już znałam, ale poznałam równie miłe 
 Ludeczkę i Kasię :):):) 
Było super, tylko moje spóźnienie spowodowało 
wielki mój niedosyt... i po cichu liczę 
na częstsze spotkania scraperek z regionu ;)
DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY ZA MIŁE CHWILE!!!




to robiłam ja :/


a te robiła Ola :).... znacznie lepiej


1 komentarz:

  1. Ciesze się, że Wasze spotkanie się udało :) I życzę częstszych "zlotów" :)
    A pudełeczka ślicznie ozdobiłaś, nabrały niezwykłego uroku :)

    OdpowiedzUsuń