czwartek, 26 maja 2011

Kartka ślubna

Dziś czarujący dzień... i nawet mogę już go śmiało obchodzić ;)
tymczasem  Synek znów się rozchorował na dziś od wczoraj,
więc siedzimy w domu ... Mały właśnie śpi ...

... więc ... mam czas na dalsze tworzenie...
ale nim zacznę, nadrabiam małe zaległości :)

Po pierwsze moja kopertówka na ślub
zrobiona na zamówienie w czasie kiermaszu.
Z tego co widziałam, bardzo się podobała.
Cieszę się, bo mi też się podoba :)






  zdjęcia nie są najlepsze, bo robione na dworku, w słońcu i telefonem :/
potem zeszły jeszcze 2. ale już ich zdjęć nie posiadam.

Za to mam zdjęcia jednej, której nikt nie chciał
oto ona, choć była robiona z myślą o Dniu Mamy




No a teraz obiecane zdjęcia mojego szczęśliwego CANDY :):):)



Koroneczki są śliczne, na pewno je wykorzystam
do swoich kartek, a kolczyki mnie oczarowały :):):)
Jeszcze raz wielkie, wielkie DZIĘKUJĘ Witaaminko!!! :):):)

5 komentarzy:

  1. Karteczki jak zwykle czarujące - jedyne w swoim rodzaju, takie Twoje... :)
    A i wygrana fajna - już widzę te koronki w Twoich pracach:)
    Ehhh, te niedobre choróbska, mój Łuki też chory.... :(
    Uściski dla Małego Choruszka... i buziaczki dla Ciebie w Dniu Mamy!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana moja Przyjaciółko :*
    i dla Ciebie w Dniu mamy tego co najlepsze! :*
    Buziaki dla Łukasza :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kopertówki :) Pierwsza cudownie delikatna i subtelna :) Druga - także piękna :)
    Oj widzę że cuda wygrałaś. Koronki piękne, czekam na efekty pracy z nimi :)
    Dla Synka dużo zdrówka! I słoneczka i uśmiechu!
    A dla Ciebie i dla Ciebie Aniu w Dniu Mamy samych radości! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace, śliczne bukieciki na nich :)

    OdpowiedzUsuń