środa, 16 maja 2012

Kartki na komunię

Wreszcie odzyskałam swój aparat, 
po ponad dwóch miesiącach leżakowania w serwisie
raczyli nam go zwrócić w końcu :P i dlatego
z dzikiej radości, że już jest ... zasypię Was zdjęciami ;)
 
Kartki na komunię, zrobione już jakiś czas temu...
nareszcie ujrzą światło dzienne ;)
i moja pierwsza tego typu kartka :)
... nawet mi się podoba :)





ma kieszonkę na "prezent" ;)

 

A tę kartkę sobie wymyśliłam...
więc jest równie pierwsza jak poprzednia ;)
... i już ją lubię, bardzo... 
za kształt i delikatność.






(A moją inspiracją do wykonania tej kartki 
była ta wielkanocna karteczka o Przyjaciółki)


Tu moje tradycyjne :)
które wciąż lubię... choć czasochłonne bardziej niż inne.












:)

papierki są wizytówkowe ... tak po prostu :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem.
Wiele znaczy Wasza obecność  i Wasze ślady...
Pozdrawiam serdecznie.



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że aparat już działa i mogę oglądać Twoje cudeńka:-) Wszystkie piękne:-)
    Wyściskam Cię na zlocie scrapbookingowym w Warszawie pod koniec czerwca? Pozdrawiam. Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Karolinko... zaskoczyłaś mnie totalnie... dobrze, że napisałaś potem drugi raz... ;) No niestety ja na takie imprezy się nie piszę... dla mnie to nie czas... pod różnymi względami, może kiedyś...
      Ale dziękuję za przemiły komentarz :* i za to, że jesteś :) i cieszę się, że mogę nareszcie zobaczyć jak wyglądasz... Piękna Kobieto! :)

      Usuń
  2. Komentarz powyżej pisałam ja (tylko z innego konta).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace :) Długo leżakował Twój aparat w serwisie, ale mam nadzieję że już naprawiony na dobre i będziesz nas zasypywać zdjęciami.
    Emilko - czyżbyś się wybierała do Warszawy za zlot? Było by cudownie!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat był jedynie na korekcie obiektywu z aparatem, ale nie wyszło to zadowalająco, za to taka luka w fotografowaniu jest nieco smutna :/
      A do Warszawy się niestety nie wybieram...ale byłoby cudownie z pewnością :)
      Ściskam!

      Usuń
  4. Przepiękne!!! Ta z rozetką super!!! Nie umiałabym wybrać która piękniejsza!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja powiem tyle, że karteczki na żywo robią jeszcze większe wrażenie :) Wszystkie są delikatne i po prostu piękne. A ta z rozetką cudowna!
    Nareszcie doczekałaś się swojego aparatu, trochę im to zajęło ;/...., mam nadzieję, że teraz częściej będziesz wrzucać zdjęcia swoich cudeniek!
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam słów podziwu Kochana dla Twojego kunsztu! Jestem Twoją ogromną fanką!

    OdpowiedzUsuń