wtorek, 29 maja 2012

Na "biało"

Ostatni biały tydzień trwa :)
Więc tym razem na "biało"
w temacie wyłącznie Komunii Świętej
...dla Łukasza, Grzesia, Michała i Natalii

Dla Łukaszka :)






Czekoladnik dla Łukaszka od cioci
 z ulubioną chyba czekoladką :P












Dla Natalii, córki mojej siostry ciotecznej,
właśnie w 27 maja było jej święto :)




Dla Michała, mojego chrześniaka ;)





Dla Grzesia ...
standardowa ;)





a to podziękowania od rodziców Grzesia
czekoladniki, takie proste :)




Napis "w kruszynie chleba..." od Jolagg
Dziękuję :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chciałam Was też zaprosić na bloga Moniki
Choć dopiero rozpoczęła swoją drogę z fotografią
to jestem jej wielbicielką ...
Cieszę się, że odkryła w sobie taki talent :)


(zdjęcie zapożyczone z jej bloga)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję Kochani, że jesteście,
że piszecie te wszystkie miłe słowa,
że rozmawiacie ze mną na temat tego co tu zostaje :*
DZIĘKUJĘ
Ciesze się, że mam ten świat.
Pozdrawiam WAS!
Zapraszam do posłuchania dziś tej ślicznej piosenki

:)

8 komentarzy:

  1. Jakie piękności! Składańce to dla mnie (przynajmniej na razie..) czarna magia;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow wow wow, kazda z prac cudowna :) piekne kolory, wszystko do siebie dopasowane w najmniejszym szczegole, nie moge sie napatrzec. Ps. zapraszam na moje candy :)
    a czekoladnik jest wspanialym prezentem i pomyslem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, widzę, że ta z rozetką szczególnie Ci przypadła do gustu :D Bo rzeczywiście jest cudna!
    A Łukaszkowi najbardziej podobał się jednak czekoladnik, bo zawartość istotnie ulubiona :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa, a Tax Free też mnie zauroczyli :) Piękne, nostalgiczne... i babskie piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilko! Jesteś Mistrzynią Papieru! Wspaniałe są Twoje kartki! Jak już powrócę na łono Ojczyzny to wiem gdzie będę się zaopatrywać! P.S. Dziękuję za reklamę ;) Już się odwzajemniam! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki przepiękne, czasochłonne , dopracowane ... REWELKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne... niezwykle eleganckie.
    Pozdrawiam
    cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ile karteluszek pzreśłicznych ... przy tym zdjęciu sie uśmiałam pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń