poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kolczyki i Kukuryku

Jakiś czas temu zrobiłam niespodziankę 
dla mojej Lilii :) 
Zdaje się, ze ją troszkę zaskoczyłam ;)
o czym było mi miło posłuchać 
w rozmowie telefonicznej :)

Paczuszka zawierała również i inne drobiazgi, równie przydatne...
ale do wyrobów własnych kolczyków,
ponieważ Lilia robi piękności na szydełku.
Niebawem Wam pokażę, co dla mnie wydziergała :P







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wizyta w kawiarni "Kukuryku"







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję Wam za miłe słowa, odwiedziny
i dobre myśli. :)
Pozdrawiam w pełni letnio ...

4 komentarze:

  1. Kolczyki cudne, nie dziwię się radości Lilii :)
    A gdzieś Ty taką fajną kawiarnię odwiedziła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to kukuryku jest w naszym Koszalinku ?
    Fajne kolczyki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w naszym Koszalinie :) przy Placu Gwiaździstym :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń