piątek, 15 czerwca 2012

Magiczne pudełeczko na gorzkie dni i Latawiec

Magiczne pudełeczko
trafiło do rąk Marty :)
Wieczór panieński za nami ;)
a ślub niebawem ...

Nosiłam się i nosiłam z myślą... 
co tu podarować przyszłej Pannie Młodej ;)
i na 2 godziny przed imprezą wpadłam na ten właśnie pomysł 
... taki nieco przekorny, być może z przesłaniem ... ;)
Bo wychodząc za mąż (tudzież żeniąc się),
 człowiek myśli sobie, że będzie tak cudownie już zawsze ...
A życie pisze wszelakie scenariusze ... i ... 
kto w małżeństwie trwa, ten wie co mam na myśli ;)
Po prostu czasem przychodzą takie dni,
kiedy chciałoby się z nerwów zjeść coś niebywale słodkiego,
by osłodzić sobie ten gorzki czas  ...
Czas czekania na lepsze dni.
Każdy ma inaczej ... wiem ...
Ale wiem też, że do Marty trafiłam :P
Do mnie też przemawia to pudełeczko :)
...
A od słodyczy jestem uzależniona.
Staram się być dzielna w swoim uzależnieniu, 
odmawiam sobie często, ale jak się wkurzę,
albo jak mi smutno bardzo ... to zajadam smutki
słodkościami :P

(Z tego wynika,
że ostatnio jestem częściej wkurzona, albo smutna. :/
Muszę to lepiej poobserwować :P )




To moje ulubione pyszności ...
Mam nadzieję, że trafiłam w gusta przyszłej Panny Młodej
... choć nie jest to najistotniejsze ...
Oby długo leżały w tym pudełku ... ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O Latawcu dziś troszkę :)

Jechałam dziś rowerem z moim Synkiem (w foteliku)
Nasza pierwsza wyprawa w duecie rowerem :)
Po mimo iż to było trudne - utrzymać równowagę, 
z ciężarem w postaci dziecka,
to jednak cieszę się, 
że możemy się wreszcie przemieszczać szybciej, 
by zdążyć (np. po pracy) ...
... w TE miejsca ...
Do parku by pogadać z kaczkami,
nad rzekę, gdzie pływają misie patysie,
... pokarmić ziarenkami gołębie i poganiać je trochę,
... z wywieszonym jęzorkiem na brodzie ...
...
by zdążyć ...
wrócić... , ugotować obiad,
wstawić pranie,
pozmywać,
(dobrze, że nie prasuję :P)
pobawić się autkami i jeszcze się poprzytulać,
bo na to czas koniecznie trzeba wygospodarować
... by zdążyć ...
 
Zdałam sobie kolejny raz sprawę dziś z tego 
jak czas biegnie ... 
... czasem jakby właśnie jechał rowerem,
szybciej ...
czasem jakby jechał w samochodzie wyścigowym ...
i wówczas ścigasz się z nim ...
mi się to zdarza najczęściej w pracy ...
Ale bywają takie chwile, kiedy idzie spacerem,
... miło kiedy człowiekowi się nie spieszy :)
lecz jakże trudno, kiedy na coś lub kogoś ważnego się czeka :)
Jakkolwiek by nie było,
czas zawsze biegnie tak samo,
to tylko człowiek ma różne 'wrażenia' ...
Pisałam o tym, że warto się zatrzymać w tym pędzącym życiu.
I przypomnę ...
... bo warto
... się zatrzymać ...
i w zachwycie przez chwilę trwać.
Umiesz się tak oderwać?
Odlecieć jak z wiatrem leci latawiec ...
na niteczce, by móc potem wrócić na ziemię
... lecz jednak dać się porwać, kiedy wieje wiatr w sercu,
który aż prosi ... wzleć - dziś, teraz, tu ...
nie jutro, nie później, nie innym razem ...
DZIŚ!
Jeśli tak, to jesteś wielkim Szczęściarzem :)
Jeśli nie ...to pomyśl przez chwilę czy oby na pewno
jesteś szczęśliwy?
Co można zrobić, by zmienić życie 
i jednak stać się Latawcem ...
w tych porywach wiatru?

Boisz się zmian?
Chyba każdy człowiek się nieco ich boi, może obawia.
Ale ostatnio słyszę pośród otaczających mnie wspaniałych ludzi,
że zmiany są tylko na lepsze.
Chcę w to wierzyć ...
a największą siłę mają nasze myśli,
bo wszystko tam się zaczyna.
Mam nadzieję, że jeśli nastąpią zmiany,
to będą one dobre,
zarówno dla mnie, dla mojej rodziny,
jak również dla tych,
których te zmiany będą ewentualnie dotyczyć.

Niedawno znalazłam tekst do piosenki,
która mnie rozłożyła na łopatki :)
Jest w niej kwintesencja tego,
 co krąży ostatnio w mojej głowie,
co chciałabym Wam powiedzieć w tym miejscu,
... lecz czym są moje słowa 
wobec tych niezwykle doskonale ujętych (?)



 "BALLADA O CZASIE"

1. KIEDY ŻYCIE SZYBKO DZIEJE SIĘ,
      WTEDY NA TRAWIE USIĄDŹ GDZIEŚ,
      BO NA TO TEŻ TRZEBA ZNALEŹĆ CZAS,
      MY ZASTYGAMY A ON PŁYNIE W NAS

         CZAS JEST PO TO BY WSZYSTKO,
         JEDNOCZEŚNIE NIE DZIAŁO SIĘ,
         JEDYNĄ RZECZĄ CO STAŁĄ JEST,
         TO TO ŻE WSZYSTKO ZMIENIA SIĘ.
      
2. CZASAMI NIE DZIEJE SIĘ TAK,
      JAKBY SIĘ MIAŁO DZIAĆ,
      I NIEPOTRZEBNIE BUNTUJEMY SIĘ,
      BO ZACZYNAMY SIĘ CZEGOŚ BAĆ.
3. I WTEDY PRÓBUJESZ ZAWRÓCIĆ CZAS,
      KTÓRY PŁYNIE JAK RWĄCA RZEKA,
      TYLE NIE POTRZEBNEGO TRUDU W NAS,
      A ON I TAK SOBIE DRWI Z CZŁOWIEKA.
 
4. NO BO CZY MOŻNA ZATRZYMAĆ DESZCZ,
      ALBO POWSTRZYMAĆ PROMIENIE SŁOŃCA,
      NIE DOKONASZ TEGO, SAM O TYM WIESZ,
      BO TAKIE JEST ŻYCIE I BOGA GEST.
5. WIĘC NIE BÓJ SIĘ NADCHODZĄCYCH ZMIAN,
      KTÓRY PRZYNOSI CI ŁASKAWY DZIEŃ,
      WTEDY BĘDZIESZ MIAŁ W DUSZY MNIEJ RAN,
      WIĘC ZMIEŃ COŚ W SOBIE I W ŻYCIU ZMIEŃ.


6. BO LEPIEJ ZA PRZEMIJANIEM BYĆ,
      BO WSZYSTKO MUSI I TAK ZMIENIĆ SIĘ,
      I POWIEM CI TO, ŻE PRZESTANIESZ ŻYĆ,
      GDY SAM STWIERDZISZ, ŻE NIE ZMIENIASZ SIĘ.

         BO ŻYCIE JEST PO TO BY WSZYSTKO,
         JEDNOCZEŚNIE MIAŁO SENS,
         JEDYNĄ RZECZĄ CO PEWNĄ JEST,
         ŻE KIEDYŚ ŻYCIE SKOŃCZY SIĘ.

/ Sławomir Janczyszyn/

A na koniec zapraszam do posłuchania  
Kingi Ratajczak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję, że jesteście :)
Pozdrawiam serdecznie
i życzę znalezienia CZASU
:)
Stań się Latawcem. 

3 komentarze:

  1. Pomysł z pudełkiem - super!

    A co się tyczy "czasu"... Dzisiaj misjonarz powiedział jak mawiają w Afryce: " Biali mają zegarki, a my czarni - czas". Czyż tak nie jest? Przebywając już dłuższy czas w domu, uświadamiam sobie , że przyjemnie jest zwolnić. Pracoholizmu NIKT nie doceni. Pozdrawiam Cię baaaaardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne pudełeczko ...

    a słodkości to widze że kochasz te same co ja ... no jedynie to za chałwa nie przepadam ale reszte to mogłabym jesc tonami pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE TU:] I W SŁOWACH I W PRACACH!!!

    OdpowiedzUsuń