czwartek, 11 lipca 2013

NIENIESKI - dzień 4

Dziś czwartek, 
nadgoniłam moje zaległości i oto tematem jest

NIEBIESKI

Tak się składa, że ja kocham ten kolor.
Fascynuje mnie w każdym odcieniu.
Ale nie zarzucę Was zdjęciami, choć mogłabym,
zarzucę Was muzyką.

Najpiękniej jest kiedy
niebo jest ...
... bez szarych chmur,
jakiekolwiek, lecz niebieskie,
miejsce o przestrzeni nieskończoności ...
miejsce gdzie odpoczywam,
gdzie oddycham bardziej, 
gdzie marzenia są bardziej realne niż kiedykolwiek ...
miejsce spotkań z tymi, którzy bliscy, a odeszli ...
mój skrawek NIEBIESKIEGO nieba
gdziekolwiek jestem.


"By nazwać światło nie trzeba języka
Wystarczy oczu przed nim nie zasłaniać
Nad głową dzieje się niebieski młyn
Karmi nas chlebem światła i snu ciemnym miodem"
/Marek Grechuta/



NIEBIESKdo pooglądania
na blogu SEN MAI

Najtrudniej wybrać dziś NIEBIESKĄ piosenkę.
Jest ich tak wiele i wcale to nie jest dziwne,
wszak kolor jest niebywały ...

 Zapraszam na kilka pozycji
może Wy zdecydujecie ;)

Republika
TU JESTEM W NIEBIE

Grzegorz Bukała
MAŁA PIOSENKA O NIEBIE

Marek Grechuta
NIEBIESKI MŁYN

Stare Dobre Małżeństwo
NIEBIESKI CYRKIEL

 Choć była nie jeden już raz,
nie może jej zabraknąć przy moich kolorach
niebieskiego

Cisza Jak Ta
W NASZYM NIEBIE

Do miłego jutra
:)

8 komentarzy:

  1. Pierwsze - bardzo ładne ujęcie. Na ostatnim super kompozycja, te paski i krata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, a jakoś tak ... 'przypadkiem' ;)
      dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Piękny komentarz Pana Marka do Twego pięknego zdjęcia...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Do łezki łezka aż będę niebieska'' tak mi się skojarzyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie ;)
      mam tych piosenek więcej, ale te przemawiają naj ..

      Usuń