środa, 10 lipca 2013

TWOJE ODBICIE - dzień 1

Rozpoczęło się w poniedziałek
WYZWANIE FOTOGRAFICZNE,
dziś już środa.

Czas jaki miałam w poniedziałek i wtorek 
jest zbyt ważny, by coś przegapić,
dziś nadrabiam, małymi krokami, może podołam 
i dociągnę z opóźnieniem.

Dziś tematem jest:

TWOJE ODBICIE



Wszystkie lipcowe tematy
(klik na obrazek)


Wszystkie inne bardzo ciekawe 
odbicia można zobaczyć na blogu 

Zaś tradycyjnie piosenka do tematu na dziś,
która mnie zachwyciła.
Tałi 
feat. Ola Pytel

"Zamazuje i miesza prawdę z kłamstwem zapomniałeś już co jest 
realne nie wiesz co się dzieje dookoła czyjś ciepły głos
 bezustannie cie wola twoje odbicie jak w krzywym zwierciadle 
ten czas się mieni przez moment jest barwnie po chwili 
wszystko oblicze swe zmienia i człowiek piękne chwile docenia."



Do miłego nastepnego razu
:)

7 komentarzy:

  1. Odbicie bardzo lipcowe:) Dzięki Tobie poznaję nowych wykonawców! Zawsze jestem ciekawa załącznika muzycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak....w pełni lipcowe :) i morzem pachnące :)
      Bardzo dziękuję, jest mi bardzo miło, że ciekawi Cię muzyczny kawałek na dany dzień. :) Nawet nie wiesz jak bardzo mi miło :*

      Usuń