piątek, 29 kwietnia 2011

Tablica nagradzania dla Tymka

Przeczytałam ostatnio fajną książkę na temat nauki 
korzystania z nocniczka :) o taką
 To ona miała bezpośredni wpływ na to,
by powstała taka tablica dla mojego Synka. 
Pomysł był jednak bardziej złożony, 
bo chciałam by Tymek wiedział po co ona będzie 
i by miał duży wkład własny w jej powstanie :)
Powiem zupełnie szczerze, że wszystko 
co jest na górze przyklejone (oprócz napisu)
nakleił Tymek :) zabawa klejem była bardzo przyjemna...
dla mojego Dziecka :o) 

Jak już spał powstały rysunki określające zasady.


tak powstawało nasze dzieło :)


 a tu kilka zbliżeń




a teraz wesoło zbieramy słoneczne uśmiechy :)


2 komentarze:

  1. Świetna ta tablica! A Tymek uzdolniony po Mamusi :D
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, teraz widzę że przeoczyłam kilka postów, min ten i o ciasteczkach. Tymek świetny - gratuluję takiej zdolnej pociechy. Mam nadzieję że tablica zda zamierzony efekt i nauka nocniczka pójdzie szybko :) A sama tablica świetna :)

    OdpowiedzUsuń