środa, 22 czerwca 2011

Jutro Dzień Ojca

Jutro Dzień Ojca :)
i nareszcie Tatuś Tymka ma wolne od pracy :)
pierwszy raz od kilku lat w Boże Ciało ma wolne :D
No ale do rzeczy, z tej okazji 
wklejam kilka zamówionych kartek na Dzień Taty :) 

Pierwsza to od Marcelka 
(brata bliźniaka Tymonka, który poniżej) dla Tatusia
Zamówienie specjalne, więc miał inny wierszyk, 
inny kolor, inny kształt itd :)
No i w zamówieniu pojawiła się prośba
na miejsce by odbić rączki chłopców :)
Uważam, że pomysł świetny i pewnie nie jeden raz go wykorzystam. ;)












A tu Tymek, brat Marcelka









Zdjęcia Marcelka i Tymonka robiła Maja Olczak. 
Mama chłopców poleca, więc ja też :) GORĄCO polecam!


Tu mamy Adrianka i Szymonka
dostałam piękny komentrz od Mamy chłopców, 
który sobie pozwolę wkleić:
"Kartka na Dzień Ojca przepiękna. Wierszyk tak piękny, że moja mama się popłakała ze wzruszenia. Dziękuję bardzo i polecam wszystkim. Na pewno jeszcze nie raz zakupię kartkę u Emilki"

:):):)
a mi bardzo miło, że się podobała :)







Są jeszcze dwie karteczki, 
ale marne mam zdjęcia, bo komórką robione, 
ponieważ zdjęcia na poczcie wycinane, jeszcze gorące ;)
No i jeśli dostanę pozwolenie od Mamusiek, 
to wkleję, na razie trzeba poczekać :P
Choć obie są na wzór tej, co robiłam dla mojego Synka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz