środa, 20 lipca 2011

Chrzest Święty

Ta kartka powstała jakiś czas temu, 
ale ponieważ nie mam teraz czasu na tworzenie
nowych rzeczy (choć pomysłów mam bardzo dużo
i zleceń też przybywa małymi krokami ;) 
co mnie bardzo cieszy :):):)
i za co pragnę bardzo, bardzo PODZIĘKOWAĆ!!! ),
postanowiłam coś dodać, by nie było, że nic nie robię ;)
Mój czas poświęcam teraz nieco innej dziedzinie...
projektuję grafikę do strony internetowej. 
Już dawno tego nie robiłam, więc schodzi mi czas
nie wiem kiedy i na czym :/ Człowiek jednak szybko wypada
z "rytmu" kiedy nie ćwiczy.

Nie mniej ta karteczka i dwie inne, (które już niebawem)
powstała od tak... może się ktoś na nie skusi, 
czekają na kogoś w odpowiednim miejscu ;)
Inspiracją były dla mnie nowe wówczas dziurkacze
stokrotki :) Bardzo je lubię, chyba bardziej niż róże.















Pozdrawiam moich obserwatorów 
i tych, którzy tu po prostu zaglądają czasem :)

3 komentarze:

  1. Karteczka jak zwykle super!
    A stokrotkami jestem zauroczona :), chyba je sobie zamówię na którąś z moich zamówionych kartek :D
    Buziaczki, Pracusiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wykon! Z wielką chęcią będę odwiedzać twój blog częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stokrotki i piękne koronki to już Twój znak rozpoznawczy, kolejna świetna kartka:-)

    OdpowiedzUsuń