piątek, 1 lipca 2011

Podziękowania

To bardzo miłe kiedy powracają ludzie, 
którzy już poznali moje kartki 
i zamawiają jeszcze coś :)
Dziękuję WAM wszystkim! :)

Tak właśnie powstała ta kartka.
Podziękowanie dla pani z przedszkola.


 














Okazuje się, że rożne maleństwa do ozdabiania paznokci
bardzo się przydają w moich karkach :)
Tak jak te srebrne pół-perełki i maleńkie kwiatuszki zaraz za nimi.

A pamiętacie tę karteczkę poniżej?... 
Otóż bez napisu nikt jej nie zechciał :/
Na szczęście poczekała na swoją kolej 
i oto stała się drugim podziękowaniem
dla drugiej pani z przedszkola :)
Całkiem przyjemnie...


Przepraszam za nieostrości :P

5 komentarzy:

  1. Obie są cudne, sama bym chciała dostać takie podziękowania :D
    A ta karteczka, o którą martwiłaś się, że nie znajdzie właściciela, jednak go znalazła i na pewno bardzo zachwyciła tego, kto ją dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołe i fantastycznie kolorowe są Twoje karteczki :-) miło popatrzec, na pewno obdarowane osoby się cieszą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj powiem Wam, że jestem przemiło zaskoczona jak bardzo się podobała, bo obficie zostałam wynagrodzona :D za co po tysiąckroć dziękuję :D

    a Wam... moje Dziewczynki dziękuję również bardzo bardzo, za pozostawione miłe komentarze :) :*
    i wszystkim tym, którzy również zostawią swój ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córeczka jak zobaczyła tę karteczkę powiedziała: "Ja też bym chciała taką mieć". Piękne, energetyczne kolory. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kolorowa, energetyczna karteczka. A te pełne kwiatuszki - cudne! Życzę Ci wielu powracających klientów:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń