piątek, 10 sierpnia 2012

WYZWANIE FOTOGRAFICZNE dzień 5

Dziś dzień 5 w fotografowaniu
temat:
"coś, co zrobiłaś"

Zastanawiałam się, i z pewnością nic z dzisiejszego dnia,
ale sięgnęłam pamięcią dalej,
dużo dalej ...
Niektórzy będą znali, wiedzieli, 
ale ten album ma dla mnie bardzo sentymentalne znaczenie
Kiedy byłam w ciąży zrobiłam go dla Maluszka,
który mieszkał w brzuszku,
Nie znałam wówczas nawet słowa scrapbooking :)
i nie widziałam ani jednego bloga na ten temat.
Dlatego wygląda tak a nie inaczej,
ale nie zmieniam go,
jedynie wypełniam.
Został stworzony przeze mnie, począwszy od dokładki,
po każdy wpisany tekst, rysunek, czy wyklejankę.
Wypełniany sukcesywnie w miarę upływu czasu,
ciąża, USG, narodziny, dorastanie .... 
... i trwa ...

to tylko bardzo maleńka część tego albumu



~~~~~~~~~~~~~~

Dziś tylko to i tylko tyle,
kiedyś pokażę Wam więcej kart tego, ważnego dla mnie,
albumu.

Zapraszam do pooglądania innych fotek na blogu Uli



Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ach....cudowny album Tymka, na pewno przywołuje cudowne łzy wspomnień i wzruszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album znam, pamiętam, jak mi go pokazałaś po raz pierwszy, gdy Tymek był jeszcze w brzuszku :)
    Śliczny jest...

    OdpowiedzUsuń